متن سرود افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
متن سرود افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

مهر خدا در دل من، هرچه توان در تن من
بوسه به خاکت بزنم، ایران من ای وطنم
با یاد حق با عشق تو، من پهلوانی می کنم
در ورزش و دانش تورا، نامی جهانی می کنم
*************************************
  مرام است و ادب/ درشب پیروزی و در روز شکست،نام خدا هست به لب/ رسم
دانش اگر باشد و نیروی تنم/ پرچم تو در همه جا دست من است
ما همدل ما همراه با شور و با ایمان
یک صدا می خوانیم جاویدان ای ایران
تا وقتی، که قران، باشدهمراه ما تحصیل و تهذیب و ورزش هست راه ما

 

دانلود فایل صوتی




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: